you was my real love!!!

you was my real love!!!

بيا بريم يه جاي دور، فقط خودم ُ خودت! يه جاي پَرت ِ سوت ُ کور، فقط خودم ُ خودت! روي زمين ُ آسمون، فقط خودم ُ خودت! هيشکي نباشه بينمون، فقط خودم ُ خودت!

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 6854
تعداد مطالب : 147
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->


Pichak go Up

فرشته ی نجات

وقتی رسیدی که شکسته بودم از همه ی ادما خسته بودم

وقتی رسیدی که دیگه نبود امیدییییییی امه تو مثل معجزه رسیدی

وقتی رسیدی که شکسته بودم از همه ی ادما خسته بودم

بعد یک عالم عشق و بغض و فریاد خدا تورو برای من فرستاد

خوب میدونم جای تو رو زمین نیستت خیلی فرق تو فقط همین نیستت

ادمای قصه های گذشتههه به کسی مثل تو میگن فرشتههه

فرشته ی نجاتتتتتتتتتتتتتتتتتتت فرشته ی نجاتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

تو جوووووووون ازم بخواه اونم کمهههه براتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

فرشته ی نجاتتتتتتتتتتتتتتتتتتت فرشته ی نجاتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

و جوووووووون ازم بخواه اونم کمهههه براتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

رسیدی از ی جا که اشناااا بود شبیه تو فقط تو قصه ها بودددددد

تو از ی جایییی خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دور اومدی

قفل و شکستییییی مثل نووووووووووووووووووووووووووووووور اومدی

تو همونییییییییییی که ارزوییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی من بود

همیشهههه هرجاااااااااااااااااااااااااااااااا روبروییییییییییییییییییی من بود

شبااا تو خواببببم تو رو دیدههههه بودمممم خیلی شبا به تو رسیدهه بودم

 

 

              خوب میدونم جای تو رو زمین نیستت خیلی فرق تو فقط همین نیستت

 

 

 

دمای قصه های گذشتههه به کسی مثل تو میگن فرشتههه

 

                 فرشته ی نجاتتتتتتتتتتتتتتتتتتت فرشته ی نجاتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

تو جوووووووون ازم بخواه اونم کمهههه براتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

فرشته ی نجاتتتتتتتتتتتتتتتتتتت فرشته ی نجاتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

تو جوووووووون ازم بخواه اونم کمهههه براتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

و جوووووووون ازم بخواه اونم کمهههه براتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

           ...




لطفا نظرتونو درباره ی این شعر بگین


 


 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: lucky person تاريخ: جمعه 22 مهر 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید راستی نظر یادتون نره دوستای گلم

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to emogirl2.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com